בחירת מתנות לעובדים

יש כל כך הרבה סיבות לחגוג עם עובדים ולקוחות כאחד. אם אתם מחפשים רעיונות למתנות לחג, אנו מקווים כי מאמר זה ייתן לך כמה רעיונות לחשוב על.

מה לקחת בחשבון בעת בחירת מתנות
לחג הראשון, בואו נדבר על כמה דברים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מתנות לחג. המתנות הטובות ביותר הן אישיות, שמישות ומוצגות היטב. בואו נצלול לתוך המשמעות של השיקולים האלה:

מתנות אישיות לעובדים
אם אתם מחלקים רק קומץ מתנות, אתם יכולים לקחת את הזמן הנוסף כדי לבחור מתנות לכל אדם שאתם נותנים לו משהו במתנה. עם זאת, זו אינה גישה ניתנת להרחבה למתן מתנות. כדי להפוך את האישי לקצת יותר מדרגי, אתה יכול מונוגרמה או להוסיף שמות למתנות שלך, כך שיהיה להן מגע אישי.

מתנות פרקטיות
המתנות התאגידיות הטובות ביותר ניתנות לשימוש. אתה רוצה שהעובדים והלקוחות שלך ישלבו את המתנות האלה בחיי היומיום שלהם. לדוגמה, אחת המתנות שאתה שולח יכולה להיות בקבוק מים ממותג או ספל קפה. עובדים או לקוחות היו משתמשים במתנות אלה בכל פעם שהם שותים מים עם הבקבוק הזה או שותים קפה של בוקר באותו ספל. מתנות כאלה מזכירות ללא הרף לעובדים וללקוחות שלך מדוע הם אוהבים לעבוד עם החברה שלך.

מתנות מעוצבות 
לבסוף, אתה רוצה לגרום למתנות שאתה שולח לעובדים וללקוחות להיראות טוב. אתה יכול לעשות זאת על ידי תשומת לב לפרטים הקטנים (או לגרום למישהו לעשות זאת עבורך.) האם ידעתם שאנו מציעים אריזה וערכה מותאמת אישית ב-Levi Recognition? אנו יכולים להחיות את חלומות האריזה שלך עם צוות המעצבים הגרפיים וצוות המחסן הפנימי שלנו.

רעיונות למתנות לחגים שהאנשים שלך יאהבו
עכשיו שאנחנו יודעים על מה לחשוב כשאתה בוחר מתנות לצוות שלך, בואו נעבור על כמה רעיונות מצוינים למתנות לחג: